Beste ouders en spiekpietjes
Tijdens mijn stageperiode heb ik het BC. Sint en Piet gedurende 2 weken uitgewerkt. Het BC. werd ingeleid met een onverwacht cadeautje dat in de klas lag. Wie zou dat gebracht hebben? Durven we het openmaken? Natuurlijk! Er moesten enkele opdrachten uitgevoerd worden vooraleer we zagen dat er een boek in het cadeautje zat. Een boek waarin wij mooie tekeningen konden maken voor de Sint.
De andere dagen werkten we rond de kledij van Sint en Piet, we maakten mooie pietenmutsen, leerden een dansje aan voor het grootouderfeest! Oh ja, dat weten jullie nog niet! De Sint kwam op bezoek in onze klas en daarna was het grootouderfeest. Tijdens het feest moesten we dansen en zingen voor de Sint en als kers op de taart kwamen onze grootouders kijken! We moesten dus heel veel oefenen!
Doorheen de week speelden we met speelgoed dat de kleuters hadden meegebracht van thuis, we proefden het snoepgoed van de Sint en maakten zelf ook lekkere, gezonde snoepjes voor de Sint.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten